Головна » 2017 » Квітень » 25 » Red Faction: Guerrilla: Прев'ю гри
17:31
Red Faction: Guerrilla: Прев'ю гри

Доля у Red Faction: Guerrilla аж ніяк не така легка і безтурботна, як це може здатися на перший погляд. Для того щоб розробники зі студії Volition нарешті таки приступили до створення третьої частини серії, знадобилося немислиму кількість часу - шість років! Останній раз світ почув про Red Faction в 2002-му році, коли на полицях магазинів з'явилася Red Faction 2 . Усе. Далі - труба. 

Порятунок прийшлого звідти, звідки його вже давно не чекали. Далеко не самі вилизані фінансові звіти компанії THQ буквально змусили її керівництво натиснути на Volition , струсити пил з завалявся на видавничих антресолях торгової марки Red Faction і помпезно анонсувати Red Faction: Guerrilla . Як виявилося, час, який ігрова серія провела в стані затяжної коми, пішло їй тільки на користь.

Red Faction: Guerrilla

Тотальна разрушаемость у всій красі!

Red Faction: Guerrilla перенесе гравців В 2125-й рік на планету Марс. Після подій другої частини минуло всього-на-всього п'ять років. Але за цей час встигло багато чого змінитися - організація Earth Defense Force (EDF), яка була нашим вірним другом і союзником в оригінальному Red Faction , змінилася до невпізнання. Тепер вона займається викраденням людей і перетворенням їх в покірливих рабів, які будуть денно і нощно орати на неї, поповнюючи скарбницю корпорації. 

Зрозуміло, не всі готові миритися з таким станом справ. На Марсі знову починають свою бурхливу діяльність підпільні організації і опір Red Faction, під прапорами якого буде виступати і гравець. Протагоніста в Red Faction: Guerrilla звуть Алек Мейсон. Його минуле покрите густим шаром туману і, ймовірно, по ходу гри нам поступово будуть згодовувати інформацію про головного героя. Які його мотиви, чому він вступив в опір? Таємниця за сімома печатками. 

Геймплей зазнає чимало змін. Перший удар по чутливих сердець фанів попередніх ігор - Red Faction: Guerrilla по жанрової родоводу є чистокровним шутером від третьої особи, в той час як її прабатьки ставилися до когорти FPS. Вагомий аргумент на користь зміни перспективи - нова камера дозволить простіше і швидше оглядати місцевість, а також управлятися з технікою, яка раптово повертається у всесвіт Red Faction . Ще один плюс в скарбничку проекту: вид від третьої особи помітно краще підходить для того, щоб стріляти з-за рогу і ховатися за укриттями. В цьому плані гра біса схожа на свого скаженого побратима за жанром - Gears of War .

Red Faction: Guerrilla

Вид від третьої особи не такий поганий, як здається відданим фанатам Red Faction.

Як залізобетонного фундаменту геймплея виступає повна свобода дій і спочатку відкритий для досліджень і подорожей світ. Для просування по головній сюжетній вітці нам доведеться брати місії у керівників опору. У якому порядку їх виконувати - вирішувати тільки вам. Гра не буде змушувати гравців проходити конкретно ту чи іншу місію. Все залежить лише від вашого бажання. Хочете підірвати штаб-квартиру EDF? Без проблем! Атакувати кордони злісних рабовласників? Завжди будь ласка! 

Власне, шукати місії зовсім не обов'язково. Вони самі знайдуть вас. Справа вся в тому, що в Red Faction: Guerrilla дуже активно використовується радіо, яке є у гравця. Ефір постійно заповнюють члени опору, доповідаючи про свої бойові звитяги або обстановці в тому чи іншому районі. Крім цього вони також можуть підкинути вам зайву місію, наприклад, повідомити, що неподалік від вас відбуватися сутичка з EDF, і опору потрібна допомога. Відгукнутися або проігнорувати заклик - справа, звичайно, ваше. 

Але з кожною перемогою над супостатами з EDF "громадянська" мораль і ставлення до опору простих обивателів буде помітно поліпшуватися. У підсумку, якщо у вас будуть хороші відносини з мирним населенням, то ви навіть зможете розраховувати на їх підтримку в тяжкі моменти. Скажімо, якщо вас будуть переслідувати вороги, то цивільні можуть за вас заступитися і гарненько наподдать негідник. 

Найприємніша фішка в грі - це тотальна руйнація об'єктів і супутній арсенал. Деформації піддається абсолютно все - від кволих стін і парканів до монументальних будівель і пам'ятників архітектури. При такому розкладі ховатися від ворогів вічно за однією-єдиною стіною ніяк не вийде - Red Faction: Guerrilla провокує гравців вести себе як можна активніше, а не бути обережним і по півгодини відстрілювати гадів, сховавшись за який-небудь дірявої бочкою. Засоби для массного умертвіння ворогів теж радують - стандартний набір з ракетниць, гранат, кулеметів розбавлений і досить екзотичними речами. Таким, як Grinder - зброя, що стріляє гострими, як бритва, лезами та розрубувати ворогів навпіл. Кров, відірвані кінцівки, понівечені тіла - слабкими нервами в "Партизанському Русі" робити нічого.

Red Faction: Guerrilla

Страшно уявити, якої потужності вибухи ми зможемо влаштовувати в повній версії гри.

***



У середовищі екшенів від третьої особи Red Faction: Guerrilla виглядає дуже непогано. І навіть претендує на щось більше, ніж статус "ще-одного-екшену". Відпочинок явно пішов бренду на користь. Тепер же залишилося трохи почекати і на власні очі побачити всі праці студії Volition . Схоже, що вона нас не підведе.

Переглядів: 32 | Додав: sluty | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar