Головна » 2017 » Квітень » 25 » American McGee's Grimm: Огляд гри
17:32
American McGee's Grimm: Огляд гри

Амерікен Макгі (або той, хто так себе називає) - дядечко веселий. Дуже. І курить він явно якусь круту траву. А щоб нам не було так прикро, що він її курить, а ми ні, Макгі робить гри. Відповідні. Ну, а які ви б робили, якби у вас була така конопля? Ось приблизно такі. Напевно, все добре пам'ятають його " Алісу ", переплюнувшую навіть Керролла за частиною різноманітних чудес. А тепер нам належить познайомитися з American McGee's Grimm . Що? Ви думаєте, мова йде про казки братів Грімм ? Я теж так вважала. До того, як ознайомилася з цим видатним результатом впливу психоделіків.

Американ Мак-Гі в Grimm

Вид "після". Правда, тут огидно?

Тут надто багато світла! (і рожевих соплів)

У грі передбачається 24 епізоду, останній з яких вийде в кінці 2009-го року. На сьогоднішній день ми маємо справу з п'ятьма (перший, між іншим, можна скачати безкоштовно). Кожен розділ присвячений будь-якої відомої казки. Всупереч очікуванням, не всі історії мають відношення до братів Грімм . Тут є і творіння Шарля Перро ( "Червона Шапочка", "Кіт у чоботях"), і загальнонародні тексти ( "Срібні руки", "Казка про те, хто за страхом ходив"), і навіть твір Пушкіна про рибака і рибку. Сам по собі епізод представляє собою цілком самостійну і закінчену міні-гру, яку, в свою чергу, поділили на шість сцен - рівнів. Але не це головне. Набагато цікавіше концепція даного ігрового дійства, яка веде в захват одних і жахлива інших. Вам все ще цікаво, до чого тут Грімм ?

Американ Мак-Гі в Grimm

Який красномовний заклик на тлі безтурботного моря.

Насправді, так звуть нашого героя. Того самого, якого дядечко МакГі надав в розпорядження геймерів на всі епізоди. У сенсі, ми будемо їм грати. Цей персонаж, безумовно, - принадність. Він схожий на гібрид Бармалея і злого гнома. Грімм сіє навколо себе темряву, руйнування, відраза і всілякі каліцтва. І не просто так, а з ідеологічних міркувань. Раніше, мовляв, казки були серйозною пересторогою для дітей, несли сакральний сенс, а потім їх зіпсували щасливими закінченнями, ути-шляхами і всіма відтінками рожевого. Місія нашого героя - відновити в правах темну сторону у всіх казках, позбутися від зайвого світла, добра, а заодно - банальності і хеппіендності. Звичайно, в ненав'язливій казковій оболонці приховано більше. МакГі примудрився як слід познущатися над Голлівудом, Діснеєм, гламуром і всієї індустрією виробництва рожевих соплів. 

Схоже, цю гру і правда чекали. Якщо слова "вони жили довго і щасливо" викликають у вас такий же блювотний рефлекс, як у Грімма - вам з ним по дорозі.

Американ Мак-Гі в Grimm

Раніше ці ножі були лопатями.

Ви - Грімм! Ви огидні! 

American McGee's Grimm виконана в стилістиці лялькового театру. Перед тим, як почати гру, ми можемо переглянути "загальноприйняту", давно знайому версію казки зі щасливим кінцем. А після успішного проходження всіх сцен, Грімм повідає нам свій варіант. Як правило, він виявляється теж не без моралі, але значно жорсткіше і навіть, не побоюся цього слова, символічніше. 

Геймплей в усіх епізодах, по суті, однаковий. Поки Грімм бігає і стрибає, все навколо нього стає темним, страшним, квіти в'януть, а навколишні починають кричати, як все це огидно. Судячи з усього, наш персонаж ще і смердить добряче, шкода тільки, гра не передає всіх відтінків аромату (хоча, може, воно й на краще?). У Грімма є так званий dark-o-meter (вимірювач Темряви), який підвищується з збільшенням кількості предметів, деталей ландшафту або інтер'єру, якісно їм зіпсованих. На шкалі огидності наявні градації, які варіюють різні ступені гидоти. Досягнувши певного рівня противности, Грімм розширює свої руйнівні можливості: стрибає вище, бігає швидше, звертає "в свою віру" все більші області. Не обходиться і без традиційних для МакГі стрибків через прірви: наш персонаж не вміє ходити по воді, а також - вогню і повітрю.

Американ Мак-Гі в Grimm

Іди-но, хлопчик, від гріха подалі ...

Спочатку геймлпей захоплює, але вже до третього епізоду починає кілька набридати. Звичайно, забавно бачити, як дітки під впливом Грімма перетворюються в сірники, а потім в "театральної" версії гучно вимагають спалення неугодного. Але ми то все одно робимо з разу в раз одне і те ж! П'ята казка проходиться вже виключно для того, щоб побачити, як зміниться її сюжет після всіх "перетворень". 

Квіточки з черепушками

Графіка в American McGee's Grimm виявилася дещо слабше передбачуваного рівня. Та ж " Аліса " виглядала різноманітніше, цікавіше і більш проробленої. Звичайно, тут дещо інший стиль, та й спосіб епізодичній роздачі, обраний розробниками, зобов'язує до невеликого розміру кожної гри. Але все одно можна було б вичавити з візуальною складовою більше. Тоді всі перетворення в сторону огидності виглядали б більш вражаючими. Втім, навіть в такому варіанті квіточки у вигляді черепів і матроси, перетворюється в піратів - вище усіляких похвал!

Американ Мак-Гі в Grimm

"Срібні руки". Як, ще гірше ?!

***



Якби дідусь МакГі випустив одну невелику іграшку з усією вищеописаної начинкою - було б забавно, приємно і здорово. П'ять штук з однаковим геймплеєм і графікою - вже забагато. Якщо ж все 24 будуть будуватися за тією ж моделлю, доведеться визнати American McGee's Grimm вельми посереднім проектом. 

Плюси: цікава концепція; харизматичний головний герой; веселі перетворення. 
Мінуси: одноманітний геймплей; скромна графіка.

Переглядів: 10 | Додав: sluty | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar